Доставка і оплата

ДОСТАВКА:
 
1. Новою Поштою по Україні (у відділення або поштомат):
 
- термін доставки замовлень залежить від наявності замовленого товару на складі. За наявності замовленого товару відправка відбувається в день замовлення, або на наступний робочий день.
 
Увага: посилки зберігаються у відділенні 4 календарні дні з дня прибуття включно. На 5 день Нова пошта автоматично повертає посилку. У випадку, якщо ви сплатили пересилання і не забрали посилку протягом 4 днів, гроші за пересилання не повертаються. Просимо вас самостійно відстежувати прибуття замовлення у ваше місто та термін перебування його на складі.
 
- Кур'єрська доставка здійснюється кур'єрами Нової Пошти та оформляється лише на оплачений товар або з передоплатою за доставку.
 
2. Самовивіз із магазину:
 
- Своє замовлення Ви можете забрати самостійно із нашого шоуруму за адресою: Київ, проспект Червоної Калини, 26а.
Увага: час візиту погоджуйте з менеджером по телефону.
 
3. Новою Поштою по Світу:
 
- доставка товарів здійснюється Новою поштою. Попередньо обраховується та узгоджується вартість доставки у країну вашого перебування.
- доставка здійснюється після повної передплати за товар та доставку.
 
 
СПОСОБИ ОПЛАТИ:
 
- Готівкою
 
- Банківською картою - при самовивезенні через термінал у шоурумі
 
- Оплата в касі чи терміналі ПриватБанку
 
- Безготівковий розрахунок-банківський переказ на розрахунковий рахунок підприємства, реквізити якого Вам будуть надіслані після оформлення замовлення.
 
- Оплата післяплатою у відділенні Нової пошти. Оплата післяплатою здійснюється відповідно до тарифів, встановлених компанією Нова пошта. На даний момент це 20грн + 2% від суми переказу. Магазин Семик у рахунку до оплати вказує виключно вартість замовлення. Ми не включаємо в рахунок жодних комісій та прихованих платежів.
 
Увага! Товари з переліку безповоротних, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 (товари особистого користування, колготно-шкарпеткові вироби, ортопедичні та силіконові вироби - устілки, напівустілки, підп'яточники, вкладиші в взуття, напалечники, ортопедичні тавари, що виготовлялись за індивідуальним замовленням) відправляються Україною з повною передоплатою.
 
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ:
 
- Якщо товар не підійшов вам за розміром чи фасоном, протягом 14 днів з моменту покупки Ви можете його обміняти або повернути.
 
- У разі необхідності здійснити обмін або повернення зв'яжіться з нами за телефоном 099-404-71-75.
 
- Витрати з обміну або повернення оплачує Покупець (доставка, комісії банку та перевізника). Якщо повернення відбувається через виявлення браку або розпаровування взуття, всі витрати на пересилання бере на себе магазин.
 
- повернення коштів здійснюється протягом 15 календарних днів.
 
На жаль, ми не зможемо здійснити обмін або повернення в деяких випадках:
 
Товар має сліди експлуатації
Відсутність повної комплектації
Після закінчення 14-денного терміну
Товари із переліку неповоротних, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 (товари особистого користування, колготно-шкарпеткові вироби, ортопедичні та силіконові вироби - устілки, напівустілки, підп'ятники, вкладиші у взуття, напалечники).
Не підлягають обміну та поверненню індивідуально виготовлені замовлення. Відповідно до ст.13 Закону України "Про захист прав споживачів".
 
 
ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ
 
Гарантійний термін носіння (експлуатації) відраховується з дня передачі товару кінцевому споживачеві або початку сезону.
 
Гарантійний термін на взуття обчислюється з початку сезону:
 
- зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня;
 
- літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня;
 
- весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
 
Термін гарантії за видами взуття:
 
Взуття повсякденне: з верхом із натуральної шкіри, текстилю або комбінованим - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26167:2009);
 
Дитяче взуття: (незалежно від матеріалу, з якого виготовлено) - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26165:2009)
 
ГАРАНТІЙНІ УМОВИ
 
У разі виявлення недоліків придбаного товару протягом гарантійного строку гарантується їхнє безоплатне усунення, у разі виявлення суттєвих недоліків – повернення чи заміна речей.
 
Недолік - невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником.
 
Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
 
- взагалі не може бути усунений;
 
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
 
- робить товар значно іншим, ніж передбачено договором.
 
Гарантія не поширюється на знижені в ціні товари у разі виявлення недоліків.
 
Звернення з питань гарантії розглядаються за таких умов:
 
- Продукція у належному вигляді (чиста, суха, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;
 
- Наявний розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі даного Товару;
 
- Документ, що засвідчує особу (паспорт).
 
При закінченні гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.
Рекомендуємо